Αυτοί είναι οι κροίσοι των μέσων ενημέρωσης

1 μήνα πριν
ΝΕΑ ΤΩΡΑ Fortune

1. Τζον Χένρι, The Boston Globe: 2,8 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Τζον Χένρι αγόρασε την Boston Globe για 70 εκατομμύρια δολάρια.

2. Μόρτιμερ Ζούκερμαν, New York Daily News: 2,8 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφού καθιερώθηκε ως ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές ακινήτων μέσω της ίδρυσης της Boston Properties, ο Ζούκερμαν μπήκε και στον κλάδο των μέσων ενημέρωσης.

3. Ρούπερτ Μέρντοκ, Fox News, The Wall Street Journal: 2,8 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Ρούπερτ Μέρντοκ έχει αφιερώσει τη ζωή του στις εκδόσεις. Είναι ιδιοκτήτης εκατοντάδων τοπικών, εθνικών και διεθνών εκδόσεων, παραγωγών και ραδιοτηλεοπτικών δικτύων σε όλο τον κόσμο.

4. Μάικλ Μπλούμπεργκ, Bloomberg Media Group: 59 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ εμφανίστηκε σε όλα τα πρωτοσέλιδα το 2020 όταν αποφάσισε να ανακοινώσει την εκλογή για πρόεδρος της Αμερικής. Η ανακοίνωση υποστηρίχθηκε από μια μεγάλη επένδυση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που του κόστισαν πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια.

5. Κάρλος Σλιμ, The New York Times: 70.6 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το 2008, ο Σλιμ αγόρασε μερίδιο 6,4% στους New York Times, που του κόστισε 127 εκατομμύρια δολάρια. Μπήκε βαθύτερα στην εταιρεία το 2009 όταν αγόρασε ένα τμήμα της μητρικής εταιρείας για 250 εκατομμύρια δολάρια. Το 2017, πούλησε τις μισές μετοχές του, γεγονός που του απέφερε κέρδη 240 εκατομμυρίων δολαρίων, διπλασιάζοντας σχεδόν την αρχική του επένδυση.

6. Τζεφ Μπέζος, The Washington Post: 209,2 δισ. δολάρια

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Τζεφ Μπέζος είναι ιδιοκτήτης πολλών μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των The Washington Post και Business Insider. Επιπλέον, η Bezos Expeditions είναι μεγάλος μέτοχος του Twitter.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο