Σημαντική ανακάλυψη: Εντοπίστηκε η μεγαλύτερη «μαύρη τρύπα» του γαλαξία μας

2 εβδομάδες πριν
ΝΕΑ ΤΩΡΑ Alfavita
Ποια είναι η απόστασή της μεγαλύτερης «μαύρης τρύπας» του γαλαξία μας από τη ΓηΟι αστρονόμοι ανακάλυψαν την πιο μεγάλη μαύρη τρύπα που έχει ανακαλυφθεί στον Γαλαξία μας.Αυτή η μαύρη τρύπα εντοπίστηκε σε δεδομένα από την αποστολή Gaia του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος επειδή προκαλεί μια περίεργη «ταλαντευόμενη» κίνηση στο συνοδό άστρο που βρίσκεται σε τροχιά γύρω της. Δεδομένα από το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο του Ευρωπαϊκού Νότιου Παρατηρητηρίου (VLT του ESO) και άλλα επίγεια παρατηρητήρια χρησιμοποιήθηκαν για την επαλήθευση της μάζας της μαύρης τρύπας, η οποία είναι 33 φορές μεγαλύτερη από αυτή του ήλιου.Οι μαύρες τρύπες σχηματίζονται από την κατάρρευση αστέρων μεγάλης μάζας και αυτές που έχουν εντοπιστεί προηγουμένως στον Γαλαξία μας έχουν κατά μέσο όρο περίπου 10 φορές μεγαλύτερη μάζα από τον ήλιο. Ακόμα και η επόμενη πιο μεγάλη μαύρη τρύπα που είναι γνωστή στον Γαλαξία μας φτάνει μόνο τις 21 ηλιακές μάζες, καθιστώντας την ανακάλυψη μιας μαύρης τρύπας με μέγεθος 33 ηλιακών μαζών εξ...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο