Σούπερ μάρκετ: Ανάπτυξη 3% με αποκλιμάκωση τιμών στο α’ τρίμηνο – Ενίσχυση PL και promos

1 εβδομάδα πριν
ΝΕΑ ΤΩΡΑ MoneyReview
Με ανάπτυξη 3% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 για τα σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη & Νησιά Ιουνίου & Αιγαίου), με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, που έχει στη διάθεσή της η NielsenIQ. Όσον αφορά πιο συγκεκριμένα στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, αυτά παρουσιάζουν ανάπτυξη 2,7%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η ανάπτυξη αυτή φαίνεται αναλογικά να προέρχεται κυρίως από την θετική μεταβολή των πωλούμενων όγκων, καθώς η αύξηση των τιμών φαίνεται να παρουσιάζει σημαντική αποκλιμάκωση και να κυμαίνεται γύρω στο 1%, γεγονός που φαίνεται να έχει τονώσει την κατανάλωση. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε σχέση με τον ετήσιο δείκτη τιμών καταναλωτή, ο οποίος τον Μάρτιο βρίσκεται στο +3,2%, η αύξηση της μέσης τιμής για τα FMCGs είναι σημαντικά χαμηλότερη. Γιατί υποχώρησε η κατηγορία Φροντίδα Σπιτιού Αναλύοντας στη συνέχεια τις επιμέρους FMCG υπέρ-κατηγορίες, η NielsenIQ παρατηρεί ότι τόσο στα Τρόφιμα & Ποτά, όσο και στις κ...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο