Σουζάνα Κλημεντίδη: Facebook, ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και εξατομικευμένη διαφήμιση

1 ημέρα πριν
ΝΕΑ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
Μπορεί το Facebook να αναλύει και να επεξεργάζεται όλα τα προσωπικά δεδομένα που έχει στη διάθεσή του χωρίς χρονικό περιορισμό για τους σκοπούς της εξατομικευμένης διαφήμισης; Ακριβέστερα, μπορεί να αξιοποιήσει εξαιρετικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ένα πρόσωπο έχει στη δημόσια σφαίρα επικοινωνήσει, με στόχο την εξατομικευμένη διαφήμιση;Σε αυτό το ερώτημα καλείται με απόφασή του να δώσει απάντηση το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην υπόθεση C‑446/21. Ήδη, όμως, έχουν υπάρξει προτάσεις από τον Γενικό Εισαγγελέα οι οποίες, αν και μη δεσμευτικές, ασκούν μεγάλη επιρροή στην κρίση του Δικαστηρίου και αρκετές φορές υιοθετούνται στο ακέραιο.Ειδικότερα, σύμφωνα με τις προτάσεις του Γενικού Εισαγγελέα, ο Γενικός Κανο&n...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο