James Webb: Το τηλεσκόπιο ανακάλυψε πλανήτη μοναδικό στο είδος του

1 ώρα πριν
ΝΕΑ ΤΩΡΑ Alfavita
Το τηλεσκόπιο James Webb ανακάλυψε πλανήτη μοναδικό στο είδος τουΟι επιστήμονες που χρησιμοποιούν το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb -αξίας 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων- βρίσκονται σε κατάσταση πραγματικής έκπληξης μετά την ανακάλυψη ενός πλανήτη τελείως διαφορετικού από τους έως τώρα γνωστούς.Αυτή η μοναδική ανακάλυψη έγινε από την ομάδα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν και θεωρείται αξιοσημείωτη, καθώς δεν υπάρχει τίποτα άλλο γνωστό στο σύμπαν που να μοιάζει με αυτόν τον πλανήτη.Ο πλανήτης αυτός είναι το τελευταίο εύρημα του διαστημικού τηλεσκοπίου, το οποίο συνεχίζει να αποκαλύπτει απίστευτα μυστικά του Διαστήματος.Πλανήτης που αποτελείται από ατμό καυτού νερού«Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο. Ο πλανήτης φαίνεται να αποτελείται κυρίως από ατμό καυτού νερού, γι’ αυτό και τον αποκαλούμε “steam world” (ο κόσμος του ατμού)» αναφέρουν οι επιστήμονες.Ο πλανήτης, που ονομάζεται GJ 9827 d, είναι περίπου διπλάσιος σε μέγεθος από τη Γη.Για πολλά χρόνια, οι αστρονόμοι πίστευαν ό...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο